Leias rum

Börjat med Leias rum nu, tänkte att jag skulle blogga om det! Kul att se hur ett fult rum kan bli vackert (förhoppningsvis!)
 
Så såhär såg det ut från början:
Slitet trägolv, äckliga tapeter och fläckiga lister.





Jag och D hjälptes åt att slipa golvet, sen sandpapprade jag alla lister och karmar runt dörrarna och fönstret. Daniel slet ner tapeterna från murstocken.
 
Idag har jag grundmålat golvet med vit grundfärg så nu kan jag inte göra så mycket mer än att låta det torka!
 


 
 


Kommentarer
Matilda

åh vad kul att du bloggar om det! jag tror det kommer bli kanonsnyggt!

2012-08-30 @ 19:18:44
URL: http://ombytlig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0