snart

Skriver aldrig längre för jag har så mycket annat som är viktigare men nu vill jag bara berätta lite whats going on...

Är gravid i v.36 och har kämpat och kämpat för att få ett planerat kejsarsnitt den här gången. Förra förlossningen blev en mardröm, en katastrof, och vi har till och med tänkt att inte ha fler barn pga den upplevelsen vi hade. Den 4 april var dagen D och jag bröt ihop av lättnad när läkaren sa att jag fick mitt kejsarsnitt! Lättnad, ingen mer ångest, nu kan jag njuta av graviditeten :)

Idag var jag här i Nybro och skulle ta lite prover och prata med en annan läkare... Nu mår jag skit. Hon tryckte ner mig i skorna, fick mig att känna att jag inte är normal eftersom jag inte vågar "testa" att föda vaginalt igen...blir så trött på detta! Har redan fått mitt beslut, gått igenom riskerna. Jag skulle inte behöva försvara mig mer sa de i Kalmar, ändå är det just det jag fick göra...

Ska försöka skita i puckot och njuta istället! Nästa vecka får jag datum för snitt, halleluuuuja! Snart är du här hos oss bebisplutt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0