Trettio år ung

Nu är man 30 år. Låter så gammalt, men jag känner mig inte äldre än 25 ;) Fick en fin frukostbricka av mina älsklingar och ett vackert halsband ifrån Målerås glasbruk.
 
 
 
Midsommarafton spenderades i Hanemåla med barnens kusiner. Blev massa lek och även jag dansade runt midsommarstången, det ni!
 
 
Hälsat på mormor Majken som brutit både benet och handleden. Hon lyckades ändå hålla i Leon, mysigt :)
 
 
Leia och jag skar rabarber i 2 timmar... min kära mor visade hur man gör saft så nu kan man det!
 
 
Åh vilken tur att jag har fått en lillebror! Jag älskar min lillebror! Åh, han är så sööööt! /Några av Leias dagliga kommentarer :) Lovely...
 
 
 Har även fått 3 småttingar med päls. Tyvärr har bara 2 klarat sig... tråkigt.
 
Annars då?
Börjar få rutin på vardagen men vissa dagar är man som en zombie. Helt normalt med bebis och en snart 4åring i huset :) Älskar att ha det såhär... inte perfekt, lite smått kaos och massa mys! Kommer man hem till oss får man ta det för vad det är, har så mycket annat för mig än att renovera och lägga in ren tvätt i garderoben haha... sånt kan man göra SEN. Man måste njuta av denna tiden :) My opinion...
 
//E


Kommentarer
Matilda

Jag håller helt och fullt med dej om det sista du skrev!!

2013-07-04 @ 22:48:59
URL: http://Http://ombytlig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0