Om en vecka

Om en vecka, om allt går bra, är jag mamma åt 2 små barn :) Alltså ni nyfikna, inom en vecka händer det ;)
 
Har känningar varje dag nu, spänner och värker och jag är så sjukt trött. Somnar sittandes i soffan lätt. Japp, jag är glad att jag inte behöver riskera att vara gravid en månad till (som förra gången närjag gick över 17 dagar!) utan inom en vecka är det som sagt över! Min kropp blir MIN igen. Min bebis är UTANFÖR min kropp och jag kan gosa med den....MYYYYS!!!!
 
Leia är så uppspelt nu det är för härligt :)
Daniel jobbar MER än vanligt, inte kul alls, men han vill ju kunna va lite ledig när lillen kommit såklart, då måste saker göras innan. Inte lätt med nystartad firma och allt på samma gång. Men nån gång lugnar det nog ner sig, när barnen flyttar hemifrån kanske :P
 
//E


Kommentarer
Matilda

Oj oj oj vad spännande! Jag håller tummarna för er! Lycka till!! :)

2013-05-25 @ 07:24:44
URL: http://ombytlig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0