s j u k

Höstens stora förkylning har drabbat mig, hade min febertopp igår kväll så nu kan det bara bli bättre! Ont i halsen och hög feber är skitjobbigt.... åååh vad jag tyckte synd ommig själv igår kväll...inte ens ipren hjälpte! Jaja, nog om det...

Finns många som har det värre. Till exempel gamla dementa damer som Migrationsverket vill utvisa.... Tack Europadomstolen att ni ryckte in! Skäms på er Mig.verket!!

Nu är Leia och Daniel och badar i simhallen, Leia har tjatat i flera veckor! Snacka om att hon blev lycklig och sprang och började packa väskan när Daniel kom hem och sa att de skulle dit =) Söta unge! Hon har variten ängel idag, förstått att jag inte orkat leka så mycket så vi har läst böcker, kollat på film och fikat, myst och vilat... imorgon ska jag nog orka mera, känner mig inte febrig längre!

Have it nice!
//E


Kommentarer
Matilda

Usch då, Krya på dej!!!

2011-10-18 @ 20:44:28
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Annelie

Krya på dig vännen! Kramar

2011-10-19 @ 12:42:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0