ojojojdå

Var LÄNGESEN jag uppdaterade här nu. Man hinner inte med!

Livet är härligt! Vi bor i hus och har trädgård där frukträden blommar och rabarberna växer som tusan. Vi har MYCKET kvar att göra inne i huset men vi har grejat med ved och trädgård ett tag så vi har pausat renoveringen lite. Men nu ska vi ta tag i köket så det blir helt klart!

Leia är underbar..! Hon pratar så mycket och lä sig nya ord och uttryck varje dag :)
Häromdagen hos Eve och Henke så frågade Eve "Vilka vill ha kaffe?"
-"Jag ska ha kaffe!" Ropade Leia...och sen tillägger hon "Med mjölk!"
Vi skrattar gott åt henne varje dag...härliga unge!

Annars då?
Danne jobbar mycket som vanligt, jag har jobbat lite med och imorgon ska jag på första utbildningen som är en brandutbildning, så jag ska hänga med några brandmän imorgon alltså HOHO...! Hehe... trevligt! Sen fortsätter det nästa vecka med förflyttningsteknik och medicin. Och lite jobb blir det i veckan med!

Nemo bor hos oss på heltid nu, han är jätteduktig. Vi kan ha honom lös på gården och han springer inte iväg.


Leia och Liam åker "traktor" med Danne :)

Som sagt, livet är härligt! Himlen är blå så varför sitta här inne nu... får se när jag har tid nästa gång! :)
//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0