This is it

Leia har haft feber i ett par dagar nu, inte så hög men jag vill inte skicka henne till dagis. Hon vill titta på Pippi hela tiden men förut fick jag nog och satte igång This is it med Michael. Hon gick igång på det vill jag lova! Hon slängde ut nappen och kastade iväg filten och började studsa i soffan och dansade hehe... brrraaaaa Leia!!!

Efter ett tag la hon sig i mitt knä och höll på att somna... då bara utbrister hon HENKE!... Henke? sa jag.... aa Henke, koja!.... ok, ja vi kanske kan åka till henke sen gumman....NEE!! Åka Henke...Henke koja.....och så bröt hon ihop.....
Så henke är nog favoriten för tillfället! Hon somnade i alla fall sen, får se om vi kanske tar en promenad mot Västeräng senare hehe...

//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0