Sol och tålamod

visar sig idag och det är härligt! Efter en massa tjat och omständigheter så kom i alla fall jag och Leia ut på en promenad. Hon tyckte det var så skönt så hon somnade i vagnen, länge sen det hände. Hon sover än och jag passar på att ta en paus.

Leia har kommit in i en trotsig period så hon suger ur mig all energi. Ska man ut (som förut) och det är HON som kommer med förslaget, "gå ut, åka vagn", så tar det ändå ca en halvtimme innan vi ens kommer ut... sen ska vagnen fram med...my gaaaad.... hon testar mitt tålamod nått så kopiöst. Man får inte hjälpa henne för då får hon utbrott och då tar det ÄNNU längre tid... ibland får jag gå iväg och skrika i en kudde eller gör jag som henne, lägger mig och rullar runt på golvet och sparkar och skriker lite... då brukar hon bara ställa sig och stirra på mig och undrar väl vad som flugit i mig! Jag vet, jag kanske inte är så pedagogisk alltid men ibland rinner det över!

Give me patience!

Imorgon ska hon vara hos Hannah och kusinerna på kvällen så jag kan antingen packa eller vara i huset och greja med Danne. På torsdag kväll kunde farmor Annica ha henne och på fredag skjutsar jag henne till mormor Gunnel där hon ska spendera helgen! Så underbart med lite hjälp :) TACK!

//E


Min envisa goding!


Kommentarer
Mikaela Kronberg

Sötaste Leia <3



Jag vet vad du går igenom ...du är inte ensam <3

2011-03-08 @ 17:57:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0