Tio

1. Jag jobbar för fullt och trivs kanon!
2. Fick tillbaka vår bil efter 2 månader på lagning, efter ett par dagar gick en rem sönder i motorn igen så nu har vi lånat en liten pissbil igen! Gah!
3. Just nu är jag så sjukt trött så jag skulle kunna somna sittandes på en stol...
4. Leia kan räkna till 10!
5. Är glad att snälla människor ställer upp som barnvakt när dagis har stängt.
6. SNAAAAAAAAAART är det lön, jag längtar!!!
7. Kan någon plocka mina ögonbryn och färga mitt hår eller måste jag göra det själv...?
8. Idag kissade Leia på pottan, äntligen, inte mycket men i alla fall lite :)
9. Ser fram emot imorgon!
10. ÄLSKAR min familj!!!

//E


Kommentarer
Mikaela

Jag kan fixa ditt hår :)

2011-07-19 @ 18:34:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0