i die, i die!

Min mage exploderar snart.. jag vill så mycket!!!

Vi har ju bestämt oss för att hyra ett hus ute på landet. Våra hyresvärdar blir Dannes pappa och farbröder. De bodde där när de var små och Daniels farmor är också uppväxt där så det känns kul att vi ska bo där.

Finns ju lite att fixa med om man ska ha det som man själv vill. Och jag kan inte tänka på annat än inredning, ommålning, pärlspont och trägolv...oh majgaaad....! Jag är så peppad!! Köpt "Lantliv" och kollar inredning på nätet varenda dag....

Det roligaste och det som jag kommer lägga mest kärlek på är LEIAS RUM. Äntligen får hon ett eget rum, hon sover ju i eget men det får ju inte plats några leksaker i det. Så det ska bli så kul att få fixa hennes rum!

Nu vaknade lillan....
//E


Kommentarer
Mikaela Kronberg

Är så glad för eran skull mycket kärlek <3

2011-01-09 @ 15:46:06
Annelie

Äntligen har ni hittat ert hus! Puss

2011-01-09 @ 21:26:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0