Nytt år...

Har varit dålig på att skriva här, har haft så mycket annat för mig. Men nu måste jag så jag inte glömmer bort vissa saker...

I år önskade sig Leia 3 saker i julklapp. Nämligen 1. Paket, 2. En julgran, 3. Åska......  nr 1 och 2 var rätt lätt fixade, åska får väl bli en annan gång helt enkelt ;)

Idag är det nyårsafton och jag jobbar delad tur. Mycket bra och härligt har hänt detta året och även en del jobbiga saker. Strax innan jul förlorade vi en arbetskamrat, bara 52 år gammal.... kom som en chock för alla, ingen visste att hon var så sjuk, inte ens hon... cancer hade smygit sig på. Tänkte på hennes barn i jul och hennes små barnbarn som föddes i somras.... livet är orättvist. Men mycket bra har också hänt såklart... och när jobbiga saker händer blir man mer och mer tacksam över allt man har, familjen betyder allt! Vänner är ovärdeliga. Kärlek till er <3

Ska bli lite bättre på att skriva och lägga upp lite bilder här.

Ha det nu så bra och gott nytt år!
//E



Kommentarer
Matilda

Gott nytt år Emilia!!

2012-01-01 @ 02:27:42
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0