Äntligen höst!

Nu är hösten äntligen här och allt lugnar ner sig och blir så där mysigt som jag älskar. Man kan burra ner sig i soffan under en tjock filt och kolla på film, tända en massa ljus, njuta av att vara utomhus utan att svettas och ha på sig snygga härliga höstkläder och se hur löven ändrar färg... underbart :)

Igår var vi barnvakt åt lilla Wille. Han fyller 1 år på fredag, han har blivit så stor! Bara över sommaren när vi knappt har setts så har han växt en massa och börjat krypa och ställer sig upp...duktiga gosiga killen!

Leia kollar på Fem myror är fler än 4 elefanter och häromdagen så frågade jag henne hur gammal hon var, 16 sa hon då haha... njaa, men snart 2! Men till 13 har hon räknat helt rätt, tycker jag är duktigt!

På dagis hade hon målat en näsa på sin kompis teckning precis på rätt ställe, jättebra tyckte fröken, inte alls kul tyckte kompisen haha....

Ska försöka skriva oftare nu när jag jobbar lite mindre :)

//E


Kommentarer
Emmsan

Haha:) Duktig hon är Leian,hon kanske kommer bli konstnär! roliga bilder oxå:)

Saknar er,KRAAAAAAAMAR från er Emme

2011-08-22 @ 20:31:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0