Tack Billy!

Jag sitter här och försöker hitta fördelar med att vara utan Daniel i en vecka... det är svårt att komma på några men det finns faktiskt ett par stycken!

1. Jag behöver inte laga mat! Jag fick kroppkakor av mormor, det är middag 2 dagar. Köttbullar fick vi med, det är middag 3 dagar! Jag måste ju värma på att och fixa några potatis och lite sånt, men inget avancerat! Det är så skönt. Och lunch lagar jag bara till Leia, själv tar jag Billys panpizza när hon sover hihi....

2. Ingen snarkar bredvid mig när jag ska sova.

Så! Thats it... sen är det bara massa nackdelar men det rabblar jag inte upp.

Jaha... ont i halsen har jag och snorig är jag. Leias näsa rinner konstant och på kvällarna känns hon lite febrig. Hon sover dåligt för hon blir ju så täppt i näsan...
...tyvärr tror jag att det  kommer bli värre efter idag. Fotograferingen på dagis skedde utomhus och barnen hade inga jackor och det blåste kallt. När Leia kom in var hon iskall! :/ Sen skulle hon ut igen för enskilt foto... inte bra alls när man redan är förkyld. Nu ligger hon nerbäddad i sängen i alla fall...

Det är roligt när man sätter sig på golvet på dagis så får man alltid nån liten i knät, det är nästan aldrig Leia :) Jättemysigt! Imorgon ska vi (jag och andra föräldern) sitta i ett annat rum och våra barn ska va inne på avdelningen, får se hur det går. Jag tror det går bra... bara jag, kontroll freaket, som ska kunna släppa taget med..

Nu: Kaffe!
Hej..//E

Brunett igen..!


Kommentarer
Emmsan

NICE!!! Snygging där,Brunett e hett!

Love U Mills

2010-09-07 @ 20:20:06
Mikaela Kronberg

Alltid lika fina Emilia =) <3

2010-09-08 @ 07:56:58
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Sara

du får höra av dig om du vill ha sällsklap gumman.. ja har inte fått några jobbtider inplanerade som det ser ut just nu!! Bara ta en fika eller vad som. Förstår om det är ensamt!

2010-09-08 @ 10:43:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0