Karamellkungen

Japp, idag står det smågodis på lunchmenyn här hemma. Orkar inget annat idag. Leia har käkat KorvStroganoff, det har jag fått veta hihi...eftersom nojjiga mamman Emilia ringde och kollade hur det gick för lilla Leian på dagis! Gick jättebra, så nu kan jag slappna av.

Var hos AF med. Gick bättre än väntat. Jag har varit alldeles för snäll tidigare...nu sa jag rakt ut vad jag inte ville och vad jag ville. På tal om Wille....;) så ska vi dit idag...äntligen är vi friska nog att se honom. Se men inte röra. Och Eve kom hit häromkvällen, snacka om att man blev glad =)

Börjar känna mig ensamstående. Daniel skulle kommit igår...men han kommer på torsdag istället. Nästan 2 veckor utan honom, känns konstigt! Men vi klarar oss, Leia och jag :)

Lördag till söndag sov vi hos mamma. Skönt att komma iväg lite. Leia tyckte det var kul med en stor trädgård med. Hon plockade äpple som hon åt på helt frenetiskt hehe... och Emmys gamla bobbycar var rätt skojig med :) Mysigt!

Hejhej!//E


Leia med sin älskade mormor och sitt egenplockade äpple :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0