ä dää???

Jaha, det händer för mycket, jag hinner inte skriva allt.

Var i Stockholm och hälsade på Emmy ons natt till söndag. Nice! Och JA, jag tog mig hem. Jag fick köra bakom moster och morbror ut från stan...vilken tur jag hade att de var där just då =)
Leia blev åksjuk i Söderköping så det blev lite ombyte och gansk mycket torka...annars gick det rätt bra. Lite gnäll då och då men sitta i en bil i 5 timmar är ju inte kul för nån, särskilt inte en ett-åring!

Eve, Henke och pyttelilla Wille är hemma. Skönt för dom! Har varit där ett par ggr, mysigt :)

Annars händer det massa med Leia hela tiden. Hon säger Ä dää?? typ 2000 ggr om dagen, kan va lite påfrestande ibland... men hon lär sig ju många ord! Hon tittar i Dannes jakttidningar och säger Äjl! (Älg). Hon förstår mycket. Ber man henne hämta något så förstår hon oftast vad man menar och säger man att vi ska gå ut eller vi ska åka vagnen, då går hon och hämtar jackan eller skorna. Hon vill äta själv hela tiden, får hon ingen egen tallrik blir hon arg! Det här med kläder...hon har börjat visa vilka kläder hon vill ha på sig. Kan bli jobbigt framöver hehe...

På lördag är det Målilla marknad, det betyder kroppkakor och träffa släkten hos mormor! Ser vi fram emot.

Ikväll är det meningen att Danne ska komma hem. Vi får väl se, själv har jag helt slutat lita på informationen som kommer ifrån hans chefer....! De har en förmåga att ändra sig HEEEEELA TIDEN!! Rätt irriterande. Men hoppet finns ju där ;)

Snart Idol och till det lite m&m´s choco....mums!
//E


Kommentarer
Anonym

Känner igen det där med chefer hehe dock är ju inte Marcus så långt i från oss men det känns ändå som vi aldrig träffas då de håller på att bygga upp allt i Kalmar nu! Ska bli skönt att ha han nära oss nu innan bebisen kommer :) snart är jag ledig och då måste vi åka till örsjö, och ta oss fika ;) kramus

2010-09-30 @ 22:13:50
Emmsan

M&M´S CHOCOOOOOOO!!!

2010-10-01 @ 00:39:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0