Sovmorgon

Igår sträckte jag ryggen, var nog en blandning av jobbet och att jag lyfte upp Leia på rutschkanan flera ggr, kände hur det värkte i ryggen efter det. Sen när jag hade vilat middag med Leia så kunde jag knappt komma ur sängen! Man känner sig helt handikappad när man knappt kan röra sig utan att det hugger till och värker...

Så idag är jag hemma frånjobbet och vilar ryggen. Tog sovmorgon till kl 10!!! Minns inte när jag sov så länge sist.... måste varit när jag ammade Leia, då brukade vi ju ha våra sovmornar när pappa Daniel gått till jobbet :)

Kanske glömt skriva att jag nu jobbar 55% som lokalvårdare här i Nybro. Passar mig perfekt just nu. Borde börja träna bara så man inte förstör ryggen helt och hållet!

Nu ska jag försöka fixa lite middag, blir nått enkelt idag ;)
//E


Leia och getterna på barnens gård :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0