Känner igen mig

Satt precis och läste Katrin Zytomierskas blogg. Jag gillar inte henne egentligen, men jag har följt henne de senaste 2 veckorna eftersom hon gått över tiden som jag gjorde och nu blev hennes förlossning så lik min. Lång och jobbig och slutade med akut kejsarsnitt. Hon fick infektion i livmodern, jag i armen. De trodde ju att jag fått i livmodern med men som tur var hade de fel. Men här kan ni läsa----> Katrin

Det är så roligt när hon skriver att hon ammar konstant och gör hon inte det så gråter hon...känner igen mig så mycket!! Tänk va allt var nytt och konstigt och man visste INGENTING! En ny liten person låg och sög mjölk från ens bröst, bara en sån sak! Weird... men vilken gåva :)

Nu är Leia 9 månader och jag lovar, tiden tills hon fyller 1 år kommer gå så fort... tiden får gärna gå sakta nu. Jag trivs :) 

Idag upptäckte jag hennes 5 tand! Till vänster om vänster framtand uppe (intressant va? haha)
Och igår köpte vi en "Lära gå vagn" till henne. Hon vill helst att vi går med henne, men hon har testat i alla fall. Roligast var väl när jag körde runt henne i den hehe...

Nehe nu ska jag väcka de andra 2 som ligger och snarkar inne i sängen. Kalas nästa!

//E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0