Hmm...vad hände?

Skrev ett långt inlägg tidigare idag men det verkar aldrig ha publicerats! Skumt och dumt.

Jaja, så kan det bli.
Var på BVC idag. Nu väger Leia 7760g och är 69,5 cm lång :)

Precis när jag skulle gå ut i solen förut började det ösregna! Snacka om typiskt... men fick ju en promenad i solen innan i alla fall.

Ikväll har det dammsugits, plockats med disk och tvätt och förberett lite med packning tills imorgon. Då drar vi till mor och systrar. Systrarna fyller 20 respektive 16 år! :)

Nu ska jag unna mig lite chips...hmmm..jag har unnat mig något varje kväll den här veckan! Men så är det ibland. Gott ska det va!

Måste ju bara skryta lite om min dotter med tsss... hade en mycket trevlig sköterska på BVC idag och hon var SÅÅÅ imponerad när Leia vinkade hejdå när vi gick och att hon reser sig upp själv redan...*stolt mor*

Nehe, trevlig helg!!!
//E


Kommentarer
Emmsan

Ujjá, här uppe har det storstädats idag oxå, t o m kristallampan torka ja av, å OJojoj va den glänser...som en stor diamant:)

Imorn ska syrran o jag till nya City Gross o kika, kanske blir lite chopping oxå, behöver VÄRKLIGEN ett par sommarskor/sandaler. Ska bli skoj:)

Hälsa systrarna E & E Grattis!

Kram / din Emms

2010-05-22 @ 01:02:19
Mikaela Kronberg

Visst gör det =) På torsdag är det rul/nupp test...spännande

2010-05-24 @ 19:36:25
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0