17 maj

Helgen har varit bra. Varit både lugnt och fullt ös!

Inatt fick Leia feber och hosta och det blev knappt någon sömn för nån av oss... jag sov ca 2 timmar. Inte tillräckligt! Jag skulle haft Eddie idag, men nej, det går inte. Leia är gnällig och har inte sovit något alls på förmiddan idag (!!) Nu är det ju lunch snart och hon ligger i sin säng men,  hon sover inte... hostar och "pratar"...

Mitt huvud värker och jag är så trött.

Japp, idag blev det ett gnälligt inlägg. Men ni som har sjuka barn kanske förstår mig? Känns ju som att det går några friska dagar sen är man där igen. Snor, hosta, feber, gnäll....

Nu ska jag väl försöka få i henne något att äta, vilket inte är helt lätt. Hon vägrar ju när hon inte är pigg... 2-3 skedar sen är det kört.

Hmm...hon kanske somnade? I så fall lägger jag mig en stund med.

//E


Kommentarer
Annelie

Det tycker du gör rätt i o sova... Sov på bara!!

Hoppas att hon kryar på sig snart... KRAMAR

2010-05-17 @ 12:51:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0