Emmenäset

Nu har man hamnat hemma hos mor och systrar i Emmenäs. Najs. Igår åkte vi direkt till mormor där det bjöds på kroppkakor och ris med köttgryta, man fick välja haha... mormor, så omtänksamt =)

I helgen var vi ju på bröllop i Wwwwästerwwwwejk.... ja de pratar så där. Allt var bra och trevligt. ja förutom bordsplaceringen då, den sög. Fick inte sitta med en enda jag kände, INTE KUL. men men, jag överlevde!
Och en roadtrip med Casse och Sara var ju inte fel, riktigt kul hehe.... synd att alla gick hem så tidigt, jag och sara kunde dansat loss hela natten =)

vad händer härnäst då?
JO!
Imorgon kväll kommer förhoppningsvis Daniel och hämtar mig och Leia, och så hoppas vi att NG är klara med vårt badrum så att det finns vatten i lägenheten. Annars får vi väl ta in på Hotell Lundberg igen...?
På torsdag fm är det babyrytmik och på em kommer Emmelie från Uppsala. Vilken bra dag =)
Emmelie stannar till tisdagen tror jag det var... skoj!
Sen är det en ny vecka då jag bl.a. ska börja TRÄNA!!!!

Det ni...! ;)

Det är så roligt att ha saker att se fram emot. Och så lyser solen helt underbart! Nu blir det en härligt promenad... //E


Kommentarer
Emms

Yes, Yes! På torsdag kommer jag, längtar SÅ!

Är så stressad nu.. mycket jag ska hinna göra, nu ska jag fixa håret och imorn ska jag på date mé Jared Leto!!! ;-)

Någon som är avis..

2010-03-09 @ 20:08:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0