Önskelista

För dom som vill veta!

Svart munkjacka strl M
Klippning av mitt hår
Ett bra shampoo
2 st långa vita tavellister
Ett SOMMAR täcke (mitt duntäcke är för varmt)
Blommor till köksfönstret
Mascara- Fibre wig
Dermanord cleansing
Dermanord bodylotion
Pengar eller presentkort- IKEA, Mairo, Lizes, massage eller ansiktsbehandling
Duk till köksbordet som matchar gardinerna
Något smycke kanske...

Fyller på listan om jag kommer på mera...


Mina köksgardiner som jag behöver en matchande duk till! (Ellos)


Kommentarer
Annelie

Jupp det heter fibertäcke, men du ska ha ett sommartäcke.. Om du är sugen på ett på Jysk så vet jag vilket du ska ha! Det heter Kronborg Classic sommartäcke, vitt täcke med blå söm... Det rekomenderar alltid jag, kan kolla upp det imorrn om det finns några kvar.. Jag ska ändå till jobbet.. Kostar mellan 300-500 kr (beroende på kampanj eller ej).. Det e super svalt o skönt!

Tack för mysiga dagar tillsammans med dig/er!!

Kramar

2010-06-13 @ 15:30:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0