Leia 10 månader

Idag är Leia 10 månader gammal! Vi har varit och vägt och mätt hos BVC resultatet blev:
Vikt 8295g
längd 69,5 (fortfarande)

H, som jag har väldigt svårt för i vanliga fall, var imponerad av Leia idag så hon var riktigt trevlig. Leia sa TITTA, PAPPA och "Ä DÄ?" och pekade.... det tyckte H var tidigt. Däremot sa hon att man ska INTE smörja in såhär små barn med solkräm! Då sa jag att det gör jag, annars skulle Leia vara sönderbränd med sin ljusa hy... jag har köpt ACOs med ett speciellt filter som inte går in i huden på de små liven, utan skyddar ändå... det var ok så hon då...

Midsommar var kanon! Har inte orkat lägga in bilder i datorn än, men kanske kommer :)

Imorgon drar jag och Leia till Öland med mormor Gunnel :) Och på Torsdag blir det syskonträff i stugan. Blir inte så ofta vi träffas allihop, så ska bli skoj!

//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0