Juni Juli Augusti...

Nu har vi dom framför oss. De där månaderna på året som man alltid längtar till. Juni juli augusti. Underbart!

Nu sitter jag och fryser med en filt om mig, jag är snorig och det river i halsen. Hmm...känns detta igen? Jag har varit sjuk hela våren med några dagars mellanrum. Inte bara jag, utan Leia med. Hon är jättesnorig idag... ingen feber på nån av oss, skönt det.

Igår bjöd vi Eve och Henke på lunch (Ja vi orkade faktiskt hehe). Sen gick vi bort till lekparken här på gården och gungade med Leia för första gången :) Attans att jag inte filmade...hon tyckte det var skitskoj :) Även med hög fart! Det är hennes mesiga mamma som blir rädd istället hehe... hon kommer gilla barnkarusellerna på Liseberg i sommar! Har kollat upp om hon får åka några och det får hon. Ska bli kul!

Nehe, nu ska jag nog kolla på en film. Tills Leia vaknar...

Lugn dag idag, love it. //E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0