TRÖTT

Inatt vaknade Leia vid midnatt och hade bestämt sig för att inte sova mera... efter ett långt försök att få henne att somna om började hon gråta... inget hjälpte så jag gick och fixa mat, när jag kom tillbaka så sov hon!! Då tände jag lampan och gav henne maten ändå... blev LITE irriterad... sen tog det väl 1 timme ungefär innan hon somnade om.... så runt halv 2-2...

Sen klockan 04.40 var det dax igen. MAT!! Upp och fixa mat...mata...lägga... då somnade hon om rätt fort i alla fall...sen halv 9 var det färdigsovt tyckte Leia....själv hade jag kunnat sova hela dagen! SNARK...

I vanliga fall äter hon inte på nätterna längre, utan somnar runt 8 på kvällen och sover till 04.30 ungefär, då vill hon ha mat, sen somnar hon om och vaknar mellan 8-9.... Man brukar få gå upp och ge henne nappen ett par ggr, men hellre det än att behöva gå upp och fixa mat, tända lampan och mata....

Jag är så SJUKT trött idag. Orkar INGENTING... Har varit ute på promenad, men hade inte Nemo varit här hade jag INTE gått ut.

Nu vaknade Leia. Bye bye...//TRÖTT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0