Söndagsångest?

Inte jag, men någon annan har det idag. Daniels sista semesterdag... stackarn.

Jag är hemma med Leia augusti ut, sen börjar inskolningen på förskolan. Börjar fundera en massa runt det... är det för tidigt? Hur kommer det gå? Leia har ju inte lärt sig gå än, kommer det funka ändå? Tänk om hon skadar sig och jag inte är där! Tänk om nån liten snorunge är elak mot henne..dååå.... nämen, man har ju snart varit hemma med henne i ett år, inte konstigt man oroar sig!

Kommer säkert gå bra... men känns jobbigt just nu eftersom jag måste ta tag i allt. Inskolning, arbetsförmedlingen, a-kassa, försäkringskassan, ringa runt och söka jobb, skriva jobbansökningar.... drömmen vore att ha ett jobb så slapp man allt detta. Jag får lätt jobb men jag har ALDRIG haft ett fast jobb och aldrig betald semester... men nån gång ska man väl få det med!

Men jag och Sara satsar på ett liv som lyxhustrur så vi behöver ju inte jobba! =P

Nee, skämt åsido.... det löser sig!!!! Jag oroar mig alltid mer än jag behöver.

Nu ska jag äta upp chipsen från igår och lata mig...gäller att passa på så länge man kan!

Hej!// E


Kommentarer
Emmsan

Ååå vilken skön bild:) SnusNemo I Love U! Love U 2 Mills.

Ses snart då:)

2010-08-08 @ 16:48:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0