Chokladbajs

Tv´n är på och barnkanalen i bakgrunden. Tjejen på barnprogrammet gör chokldbollar fast rullar dom som en hög med bajs.... bra sätt om man bantar, men annars fattar jag inte riktigt. Vem vill äta chokladbajs?

LEIA TOG 3 STEG HELT SJÄLV IDAG =)
Hon har gått lite i soffan innan men aldrig på golvet. Jo igår gick hon ett steg men då höll jag min hand lite runt hennes mage så det räknas inte :P

Får hoppas hon börjar försöka gå lite mera nu! :)

Idag behövde jag gå till doktorn så Sara ställde upp och hade Leia under tiden, snällt! Sen blev det lite gott fika och ikväll blir det mera fika med Sara och Casse. Vi ska ju planera lite för en eventuell weekend i höst. Hoppas bara Daniel får ledigt en dag eller 2!

Igår var Annelie och Fidde här med lilla Minna...hon är så liten!! Svårt att fatta att för snart ett år sen var Leia sådär liten... tiden går så fort!

Emmy flyttar till Stockholm i helgen... jättekul, men kommer sakna henne så mycket! Och min kära syster Eve går runt som en levande kuvös och får inte göra nånting annat än att ta det lugnt och sova... hon har fått havandeskapsförgiftning..... tänker på dom hela tiden. Man vill ju att allt ska gå bra.....

Emmsan var ju nere här i en vecka. Det var så klart roligt! Det behövde vi båda 2 :) Blev bio, shopping och massa prat.... love it!

Nehe, nu ska jag leka med Leia och sen laga mat!



//E


Kommentarer
Frida

Nämen, de där kläderna känner jag igen ;-) Mössorna från Villervalla är så söta, August har en turkos nu. Kram på er!

2010-08-20 @ 09:45:07
Matilda

WHAT?!?!?!?!?!?!??????!!!!!! ska eve och henke ha barn?! åh va kul för dom! när är det dax? åh vad kul!! hahaha varför har du inte berättat?!



2010-08-20 @ 12:02:04
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0