Huvudvärk och trött..

Leia är världens goaste och sötaste unge! MEN, man blir lite trött ibland... idag är jag helt slut och det är bara förmiddag.

Hon sover hela nätter nu vilket är underbart. Upp vid 5 tiden och ge henne välling, sen somna om. Idag vaknade hon halv 8 och jag kunde knappt öppna ögonen så trött var jag. Fattar inte varför, la mig vid 10 igår kväll...

Sen äta lite frukost och sen börjar det jobbiga... nu kan jag inte sätta ner henne på golvet bland sina leksaker och gå till ett annat rum längre. Även att jag öppnar toadörren helt så det är 2 meter mellan henne och mig, jag på badrummet, hon i vardagsrummet, så VÄGRAR hon vara där själv. Hon ser mig men det hjälper inte...

Jag vill ju gärna tvätta av fejat och känna mig lite fräsch men det är nästan omöjligt. Men idag sket jag i att hon skrek och fortsatte göra mig iordning. Hon SKRIKER, GRÅTER och HASAR sig in till mig på badrummet så till slut ligger hon bakom mig och sliter i mina byxor och vill att jag tar upp henne....

Satte mig ner hos henne och tog dit lite leksaker, då var hon jätteglad. Sen ställde jag mig upp och skulle fixa klart mig, då börjas det igen...

Hon MÅSTE va med mig hela tiden, blir lite tröttsamt. Nu sover hon och jag är heeeelt slut och har huvudvärk. Hade tänkt gå till torget och köpa lite blommor till uteplatsen idag...får se om jag pallar... snart vaknar hon och då är det igång igen!

Det lustiga är att när hon är hos andra så är hon så lugn... men inte här inte!

Men men, jag ska inte klaga.. behövde bara skriva av mig lite! Hon är världens goaste (så länge man är i samma rum som henne haha....)...

Nu blir det KAFFE....//E


Kommentarer
Hannah

Hej! Ni får komma ner hit någon dag så kan vi hjälpas åt med vildingarna :p

2010-04-13 @ 11:56:59
Emms

Lilla Leian då:-) Det ä inte lätt o va liten.

Du får bygga en sån här modelljärnvägsrälls runt henne med ett tåg som kör runt runt runt...eller nått.

2010-04-14 @ 00:44:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0