Paus

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5934144.ab

Klicka på länken om ni vill skratta... *hohoho*

Jag har så mycket i huvet nu som jag INTE får glömma, men jag glömmer hela tiden... Tänker att jag ska ksriva upp det, men det glömmer jag också! Och när jag skriver upp saker så glömmer jag vart jag lagt den lappen o.s.v.....

Jag får ta en dag i taget och tänka "vad var det jag skulle göra idag?"

IDAG TISDAG så har jag tvättat, bytt lakan, bakat blåbärsmuffins ( vet ej om de går att äta, ska prova en snart!), Plockat undan en massa saker på ekbordet så man kan sitta och äta där.
Och så det vanliga: Ammat, bytt blöja, gosat, ammat bytt blöja, gosat.....u know!

Nu sover Leia lite igen. Hon har faktiskt blivit bättre på att sova på dagarna. SKÖNT, för då hinner jag lite mer.

Nu ska jag snart fixa mat. Sen ikväll kommer Marcus, Mikaela och Liam hit, trevligt!
Och senare ikväll kommer min mamma. Hon åker direkt efter jobbet och sover över här för hon är ledig imorgon. Hon var "bebissjuk" sa hon hihi....

I lördags var vi uppe hos Henke och Emma för första gången. Mycket fin lägenhet! Och framförallt...världens sötaste och minsta hundvalp! Uuuuuuursöt..... jag erbjöd mig att va hundvakt :P Vet inte vad rasen heter, men den kallas också för mini dobbermann...? Hur söt som helst i alla fall!

Nu ska jag lyssna på bästa låten just nu och laga lite mat!
//E

Muse-Uprising


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0