Mys

Min gosiga tjej somnade på min mage, men nu höll jag på att svettas ihjäl så nu sover hon bredvid mig i soffan istället =) Daniel är och jagar vildsvin... hoppas han skjuter något!

Idag var vi på BVC och Leia väger över 5 kg nu!
5075g, 57cm och 38,5cm huvudomfång. Blev läkarundersökt med, hon charmade läkaren med sitt skratt och prat hihi... allt var bra!

Imorgon ska jag in till sjukhuset och prata med en läkare som assisterade vid mitt akuta kejsarsnitt. Hon var kanon... hon tyckte jag skulle prata av mig redan dagen efter operationen, så jag inte skulle gå in i nån förlossningsdepression pga allt jobbigt kring gravidieten och förlossningen.. jag pallade inte då, sa bara att jag var glad att allt var över, men pratar gärna senare i höst. Så nu har jag fått en tid hos henne...

På kvällen blir det tjejsnack och godis, gutt ju! :)

Såg precis reklamen för ÄKTA VARA på CITYGROSS. Mycket bra initiativ!!! Jag försöker läsa på varorna innan jag handlar så man ska slippa en massa onödiga tillsatser, men det är svårt... skitbra om de är märkta, blir ju sååå mycket enklare då =) KANON!

Hmm...vill inte veta hur mycket tillsatser det är i godis....hua... det är ju så gott så jag kan inte sluta med det ju!

Nehe nu kommer snart Eve en sväng... later! //E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0