Friday im in love!

Stiger upp tidigare och tidigare för varje dag som går. Men när man väl kommit upp är det ju skönt, för man får mer gjort och det är mysigt att äta frukost lite längre med, för Leia är lugnare och man behöver inte slänga i sig en macka...

Gick ut och gick med Leia och Nemo förut. Fick ett sånt lyckorus! Solen sken på oss och det var bara så härligt att gå där.. jag är lyckligt lottad!

Idag blir det lite städning här. Får se hur mycket man hinner med :)

I onsdags åkte jag, Leia och Eve in till Kalmar. Jag hade en tid på sjukhuset för de skulle kolla på mitt sår... jag är så trött på dom så jag pallar inte ens skriva om det. IDIOTER!
Sen blev det en tröstande shoppingrunda på stan ;) Köpte massa nytt till Leian :) Hon har växt ur de flesta 56-kläderna, bara några hon fortfarande kan ha. Så nu är det stl 62 som gäller!

Igår var vi ute i Kristvallabrunn för svärmor fyllde år. Blir ett mindre dagis nu när vi kommer dit allihopa hehe... och börjar en att gråta så gråter alla inom 10 sekunder. Men tycker det är supermysigt med "alla" barnen... blev en del smörgåstårta och framför allt vanlig tårta ;) YUMMIE! Fick med mig en bakelse hem som jag ska njuta av nu.... sötsaker is the shit...

En bild på min vackra dotter... Köpte uggs till henne... hon måste ju ha likadana skor som sin morsa ;)

 

//E



Kommentarer
Mikaela

ååå så söt hon är =)

nu längar jag mer att få träffa er!! Kramis

2009-10-09 @ 13:43:13
Elin

Så otroligt söt hon är! :)

Kram

2009-10-12 @ 14:47:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0