Fredag

Nu har jag gått en runda i det vackra höstvädret med "mina barn", Leia och Nemo. Det är så vackert ute nu.

Igår ringde jag till Gyn i Kalmar för att få någon att titta på mitt sår. Det hade gått för kort tid så jag skulle kontkta bb/förlossningen och försökte nog ringa dit 10-15 ggr, men ingen svarade! Snacka om dåligt. För mig är det ju lugnt, men tänk de som satt hemma med värkar och försökte få hjälp och svar på frågor... riktigt dåligt!

Ikväll ska vi lämna bort Leia för första gången... men känns tryggt, hon ska va hos Eve och Henke =)
Dannes jobb bjuder på mat på Stekhuset, får man ju inte missa. Kan va skönt att komma ut lite själva med nån gång ibland! Och det är ju inte länge vi är borta.

Imorgon ska vi hälsa på lite släktingar i Målilla. Jag och Leia stannar över natten, men Daniel måste jobba på söndag =( Trist trist... men sen på kvällen blir det äntligen bio, Flickan som lekte med elden! Då är det Emmy som kommer och tar hand om lilltjejen... tur att hon har så många mostrar! =)

Ha en bra helg..! //E

MYS                          SKRATT                    DUBBELHAKA...SÖT!



Kommentarer
annelie

Fina ni är.. Längtar såå till bion nu! Puss

2009-10-03 @ 08:44:34
Mikaela

Så söta ni är =)

2009-10-03 @ 16:58:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0