Senil men glad ändå!

Jag vet inte om det stämmer det här jag har hört...att man blir lite senil av att vara gravid? I så fall är det det som drabbat mig! Jag glömmer saker heeeela tiden...

"Ja men visst, det fixar jag" eller "Ja jag hör av mig!"....sånt där säger jag varenda dag, men kommer kanske ihåg hälften! FÖRLÅT alla som blir utsatta för min senilitet...

Idag är det fredag och jag är laddad!
Jag skulle startat dagen med att gå på Småbarnsgudstjänst i kyrkan här bredvid, tyckte det lät så mysigt när Eve berättade att de brukar gå dit med dagiset. Så det hade jag tänkt... men såklart glömmer jag ställa klockan, och jag och Leia är morgontrötta båda två...så jag vaknar 20 minuter innan det börjar =( Tyvärr hann jag ju inte då. Får bli nästa gång!

SOLEN SKINER! Så en promenad idag är ett måste. Behöver lite solljus....så man blir piggare!

Har varit stressad och mått dåligt halva veckan för att det ser ut som kriget här och då mår jag så dåligt av det så jag orkar inte ta tag i det... blir en ond cirkel. Men igår bestämdejag mig för att skita i hur det ser ut! Jag har nyss fått barn, jag har väl roligare saker för mig än att städa eller ens tänka på att städa??! Så då försvann mitt ont i magen med... och jag fick faktiskt mer gjort än på länge! Allt är så mycket enklare när det slutar vara ett KRAV. Eller hur?

Ikväll kommer min söta syster Elin hit och hälsar på. Det blir najs!

Annars då? Livet leker, det är fredag, hitta på nått skoj!
Goodbye...//E



Kommentarer
Emma

Helt rätt tänkt med städningen.Passa på att njuta av Leias första tid, de växer upp fort..Kram

2009-11-14 @ 16:18:05
URL: http://ems86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0