Om...

...jag snålar tillräckligt mycket nu i november så har jag råd med en Ullareds resa i december. Blev så peppad att åka dit när jag såg kanal 5´s ULLARED igår kväll =)

Det enda jag behöver köpa nu är ju mat och det ska väl inte kosta så mycket. Jag har fortfarande inga gardiner i vardagsrummet, men det gör int emig något...det är bara mamma som stör sig när hon hälsar på haha... men efter jul sen får jag ta tag i allt som ska göras i lägenheten, då har jag nog lite pengar över till sånt. Nu vill man ju köpa julkappar!

Dagens i-lands problem: JAG HATAR MITT HÅR! Har varken pengar eller tid att få det fixat heller... Vill raka av det så man slipper ett bekymmer, men då ångrar man sig nog rätt snabbt... tar ju ett tag att få så här långt hår!! Men måste verkligen färga det och tunna ut det...är så tjockt och jobbigt... nån som vill fixa till mitt hår lite billigt, bara säg till! ;)

Nu vaknade lillan...Later! //E


Kommentarer
Annelie

Ullared V 50??????

2009-11-03 @ 20:33:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0