Ooops

Sov visst lite länge idag! Men igår var jag igång heeeela dagen, var helt slut och somnade direkt när jag la mig!

Jag har inte träffat Nemo sen i söndags kväll. Saknar min lilla gris! Han brukar ju väcka mig på morgonen genom att slicka hela mitt ansikte haha... min lilla älskling!

Igår rev vi tapeterna i sovrummet och Danne slipade i vardagsrummet. Man hinner inte så mycket på 3 timmar! Men även att själva jobbet med att förbereda för tapetsering är såååå tråkigt så hade vi ändå rätt trevligt haha.... Vi kom på att när allt är klart och vi har flyttat in så kan vi faktiskt bjuda hem folk! Det har liksom inte gått innan.... jo, fast högst 3 åt gången om man ska bjuda på mat. Nu kan vi bjuda hem flera åt gången, shit va najs!!

Nu ska jag packa några lådor sen ska jag fixa iordning mig och åka iväg och köpa lite grejer, bl.a. ett skötbord och lite sånt där som lär behövas =)

Ha en bra dag!


Den här låten sjöng min begåvade syster Emmy på esteternas avslutningskonsert förra måndagen, sen dess har jag haft den på hjärnan.... grymt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0