Lite nytt och fräscht

Igår var jag och syrran en runda i Kalmar och inhandlade lite sommarnytt och lite presenter och jag köpte ju lite barnsaker =) Riktigt skönt att komma ifrån lägenheten ett tag! Sen fikade vi ju såklart...på Kullzenska, my fav place.. rekommenderar starkt deras äppel och blåbärspaj med pecannötter! YUMMIE!

Det här köpte jag:

Plus ett vitt mama linne och ett par vita mama shorts! Sen köpte jag en badhjälp Daphne på Babyproffsen. Tänkte att jag skulle hämtat ut mitt gratispaket på Babyproffsen med, men de hade inga hemma förren fredag, typiskt! Jag är i alla fall nöjd med de andra sakerna jag fick med mig hem =)

Förstår inte hur vi ska hinna allt. Bröt ihop lite nyss, fick panik på allt som är kvar att göra här. Jag får ju packa ALLT själv, för Danne är ju borta i nya lgh när han kommer från jobbet. Guuuuud.... jag har hållit igång sen kl 7 nu och känner hur kroppen redan är helt slut! Ska ta en liten paus och kanske handla eller nått, bara så jag kommer ut härifrån ett tag.... its a mess in here!!!!

Ikväll kommer Annelie och hjälper mig en stund, supersnällt... då kommer nog köket bli färdigpackat i alla fall!
TACK, ni som hjälper oss, ni vet vilka ni är =)
När jag har ploppat ut ungen så hjälper jag er när ni behöver hjälp.

Tack för mig, hej.


Kommentarer
Annelie

Jag hjälper dig gärna på lör packa åxå... Fredrik hjälper Danne så hjälper jag dig! Ses sen... Massa kramar

2009-05-28 @ 11:49:08
Matilda

nej nej du får inte åka till kalmar utan att titta in på Lindex och säga hej! =)

2009-05-28 @ 22:13:05
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Mikaela

ÅÅÅ den serien på baby saker är super fina =) Vi har matstolen och tycker den är jätte bra! Kul att ni ska får flytta in snart...vet hur det känns med att få allt i ordning! =) Men det är så kul och sååå skönt när allt är på sin plats!



Nu ska vi fotograferas...sen jobbar jag hela helgen så jag ska bara njuta av att umgås med familjen min!



Kram

2009-05-29 @ 06:44:59
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0