fullspäckad vecka

På lördag flyttar vi alla grejer så den här veckan är det fullt upp. Packar för fullt här hemma, plus att det är massa annat som ska fixas med. Danne grejar i lägenheten på kvällarna. Det är kanon att vi har så sjyssta vänner som hjälper oss, det betyder massor! =) Ikväll ska jag nog också bort och se vad jag kan göra. I helgen rev jag tapeter och åkte och köpte saker på ÖB, det var mitt uppdrag hehe...

Golven är lagda, blev kanonfint! (bilder kommer, har inte kameran här)
Är rätt så mycket kvar om man säger så.... måla taken, spackla, slipa och sätta upp tapeter. Måla köksluckor, sätta upp fusktegelväggen i köket, kakla vid diskbänken.... badrummet ska göras om, men det gör ju inte vi, skönt det! Sen är det ju småfix.... bänkskiva i köket, fundera ut vad man vill ha för lampor överallt, sen är det ju "piffet" kvar med...det roligaste =) Sen ska jag plantera något i landet utanför, så blir en sväng till Plantagen när jag har tid!

Men nu är det tvätt-tid, laga mat och packa lite till!
//Miss Möller


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0