Wohoo vilken härlig dag!

Lyssnar på Magnus Uggla... "Åh vilken härlig dag"! Det känns vår för mig =)

Dagen hittills har varit mycket bra. Vi gick upp vid 7-tiden, åt lite frulle och sen tog vi cyklarna och cyklade ihop för första gången i det vackra, soliga vädret! Romantiskt =) Tänkte inte på att det var så tidigt, vi undrade vart alla människor höll hus hehe... cyklade bort till Annelie och Fidde och Company som sliter och jobbar i huset. Men som jag sagt innan, det blir superfint!

Sen tog vi en sväng förbi Marcus och Liam. Mikaela jobbade, men hon kom ändå hem en sväng på sin lunch sen, trevligt! Lilla Joey tyckte om mig idag, han somnade i mitt knä 2 gånger! Sen gick Dannes larm så Marcus skjutsade bort honom till Räddningstjänsten så nu är han ute och släcker nån brand. Jag cyklade hem och fixade lite lunch. Nu har jag suttit och njutit av lite mat och sol på balkongen! UNDERBART! Jag frös inte ett dugg, helt perfekt... =)

Kunde inte hålla mig från en liten sötsak efter maten. Fick de här goda och fina snickerskakorna av mamma när hon var här!

Hon är grym på att baka! =)

Nu vet jag inte vad som händer, men det märker vi väl...!
Ha det najs...//Emilia, som mår mycket bättre idag....! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0