week 21

Idag är jag i v.21 då va.... tiden springer iväg!

Fick sovmorgon idag, börjar inte jobba förren efter lunch =)

Hade en sån där sjuuuuk dröm inatt igen. Innehöll bl.a. jag och Hannah höggravida hittade 3 trillingar i ett dike som vi tog hand om! Familjen Jonsson/Loord, Jimmy hade gjort ett djurförsök på en liten råtta för att visa att alkhol är skadligt för ungdomar och hela familjen hakade på och ville ut och sprida detta haha..... Kan någon förklara hur man får ihop det? Så länge det inte är några otäcka drömmar så är det väl ok, men jag drömmer verkligen sjuka saker...!

What else?
Vi åkte ju bort till Eve och Henke igår kväll en sväng. Nisse och Maria var där med, de satt och planerade Nisses 50års fest... det var rätt skoj att höra den planeringen hehe... undra hur mycket de kom fram till? *skratt* Vi fick i alla fall våfflor och jag kan dricka kaffe igen.... yummie! =)

See u later! //E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0