Vill ha tips och råd!

Hej alla mammor med erfarenhet av barnvagnar!

Jag kollar runt varje dag, men nu har jag fastnat för den här:


Det är en Piccolino Kombivagn. Klicka här för att läsa om den----> Vagn

Nu vill jag ha lite tips och råd vad ni morsor tycker! Är det ett bra köp?

Jag har suttit och försökt hitta den här vagnen på olika forum, men hittar bara några inlägg och de är positiva. Antar att det är ett ganska nytt märke för finns inte mycket information att hitta mer än på hemsidan. Jag mejlade Konsumentverket för att få veta om de fått in några klagomål på den. Väntar på svar.

Kommentera!!!

//E


Kommentarer
Frida

Puh, denna vagn-djungel! Har inte hört talas om det märket. Kan bara tipsa om att provköra och satsa på en som inte är för tung. Vi har Brio - helnöjda! Körde en Emmaljunga för ett tag sen och den var mycket tyngre att dra än vår.

2009-03-28 @ 13:26:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0