Vilken lättnad!

Lördag: Ringde på en lägenhet och fick komma och kolla på den!
Söndag: Städade lite, tänkte på lägenheten, gav min intervju, åkte bort till Eve och Henke med Therese, Daniel hämtade mig och vi åkte till damen med lägenheten igen, fikade med henne och prutade ner priset med 15 000kr! Bestämde att idag ska hon få handpenning och Daniel och hon går bort till HSB och skriver kontrakt! YAY!  Sedan gick vi på bio med Annelie och Fidde, Män som hatar kvinnor...ojojoj, vilken film... se den. Skitbra, samtidigt hemsk som tusan.

Är så glad att vi har en lägenhet snart! =) En stor tyngd har fallit av mig...=)

Idag: Ultraljud! =)  Psykologbesök och sen hem och jobba ett par timmar. Och bara vara G L A D...!!!!!

Ha en kanon dag!

//E

Ps. Lite bilder från i fredags ligger ute på min facebook. Ds


Kommentarer
Anna

Grattis till lägenheten! vart ligger den?

2009-03-02 @ 13:40:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0