svala vindar & het kärlek

.. Det är namnet på det goda gröna téet som jag inhandlade igår på Karamellen!


Fick tipset från Hannah & Jonathan och nu kan jag varmt rekommendera detta vidare!

Testade nya sminket igår. Rouge "gelen" var helt genomskinlig när man tryckte ur den ur tuben, men så fort den nuddade huden så färgades den till DIN EGEN NATURLIGA blushfärg... precis som när man rodnar! Den var lätt att smörja in så det såg bra ut med. Läppglanset var likadant. Genomskinligt tills man smörjer på läpparna, då färgades det till en färg som passar mig!  Smashbox smink är kanon =) (Tog bilder men blev inte nöjd, hade handduken på huvudet,  så jag får lägga upp nästa gång jag sminkar mig!)

Igår gick jag till Eve, köpte med lite nässpray och bakelser, sen hade hon gjort scones och bondkakor, så vi satt och fikade i nästan 4 timmar =) Första gången man satt nere i gillestugan och eldade i brasan. Mysigt!


Någon som söker en etta i Nybban? --------> Klicka häääär!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0