Jomenvisst

Håller med dig Emmsan, sura och bittra människor skulle behöva massa kärlek, då kanske de skulle bli lite goare och gladare! Nästa gång nån lackar ur på mig ska jag nog säga något kärleksfullt.... gäller bara att jag kan hålla mig lugn! Emmelie och Daniel vet hur jag kan bli när någon hoppar på mig haha.... det är i dom stunderna jag undrar om jag är schizo! Blir lite rädd för mig själv till och med =P

Såg den här lilla pyttepytt bebisen på Aftonbladet. Föddes 4 månader för tidigt...har sin pappas vigselring runt armen!

Ringmärkt kämpe. Ethan vägde bara 850 gram när han föddes. Fyra månader för tidigt. På armen har han pappas vigselring - för att släktingarna och vännerna skulle förstå hur liten han var. "Han såg ut som en liten fågelunge", säger mamma Cathrine.

Snart kommer mamma. Jag borde duscha, diska upp lite och kanske dammsuga! Men jag fastnar alltid på Blocket nuförtiden.... Bordet igår var jättefint men Daniel var ju och tittade på det och han mätte det och tyckte det var alldeles för litet =( SYND för det var riktigt fint! 300 spänn alltså... det är ju som att fååå det! Menmen, man får tänka en extra gång innan man köper något. Nästa vecka ska vi kolla på golv, tapeter, bestämma köksluckor och förhoppningsvis hitta köksbord och stolar =) Va skoj...!

Nehe jag får väl ta tag i min, inte längre späda kropp utan feta, och sätta igång med den här dagen! =)
Kommer en tjockisbild senare idag. Är ju i v.20 nu!

Njut av solen...! //E


Kommentarer
mikaela

Hehe mys mys

2009-03-19 @ 10:06:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0