Helt slut

Jag fattar inte vad det är med mig vissa dagar. Jag vaknar ju när Daniel går upp runt 6.00 varje dag och kan inte somna om, men brukar ligga kvar i sängen till 7 i alla fall. Det är ju så ljust nu så det är omöjligt för mig att somna om hur trött jag än är..
Sen framåt 12 tiden blir jag helt slut. Ögonen bara åker igen och huvudet blir så tungt och jag kan inte hålla mig vaken... känns som jag sover bort halva dagen på det här sättet!

Idag har jag dessutom haft ett konstigt tryck över bröstet och det har gjort ont att andas. (Jag tänker såklart att nu slutar snart mitt hjärta slå och har 112 inslaget i mobilen ifall att... jag är hypokondriker eller vad  det kallas!) Jag är livrädd för att det ska vara något fel på mig. Det här trycket satt kvar i ca 3 timmar på förmiddagen och det ledde till illamående. Jag kunde inte ligga ner för då fick jag panik för att jag andades så små korta andetag och så kände jag min snabba puls mycket mer. Jag satt upp i soffan och läste en bok... sen testade jag att äta lite glass, då blev det lite bättre. Trycket avtog mer och mer och sen kunde jag lägga mig ner, men då somnade jag förstås! Känner mig helt väck för tillfället.... trodde klockan var halv 5 men den var ju bara 2, skönt det...

Nu måste jag få i mig någon riktig mat och vakna till liv igen!
//Zombie Milla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0