En ny dag

Hittills har det varit 2 och tittat på vår lägenhet och idag kommer det en till. Jag hoppas verkligen att någon vill ha den!

Igår somnade jag efter 2 sidor i den där boken, sen sov jag  i 4,5 timmar! Helt sjukt, men jag var helt slut... sen handlade jag lite, fixade en kycklingpaj och så kom Annelie upp. Vi käkade och kollade Lets Dance, skönt att bara ta det lugnt och umgås :) 10 minuter efter att Annelie gått hem låg jag i sängen och sov haha... sov hela natten, fattar inte att jag kunde vara så trött trots min tupplur på dagen...!

Jag drömmer verkligen sjuka drömmar. Inatt skulle jag rädda mina gamla gosedjur, Nalle puh, Ior och Tiger plus nån mask som jag hade sytt i syslöjden... och vem skulle jag rädda dom ifrån? Jo Hitler! Alltså... hur kan man få ihop det så..?

Nu är det frukost tajm och sen ska vi åka bort till Ria och se om de har några fina gamla möbler som man kan inhandla! Jag älskar second hand affärer. Jag kommer säkert åka därifrån med massa krimskrams som är helt onödigt haha... men en del "skräp" kan visa sig vara riktigt värdefulla! Jag kollar ju på Antikrundan och Antikdeckarna, så liiite har jag lärt mig.... och sen är jag väl lite lik min pappa med på det området =)

Ikväll blir det Melodifestivalen hemma hos Evve K med tjejerna :) Skoj skoj!

Ha en fin dag!
//E


Kommentarer
Annelie

Tack för myset igår :)

Jag gjorde samma sak, somnade efter tio min när jag kom hem..

Ses ikväll babe! Puss

2009-03-14 @ 08:44:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0