Down

Känner mig lite down för tillfället. Känner inte att det hjälper att gå till psyckan precis. Jag släpper ju aldrig in någon i mitt liv så pass mycket så att det går att förstå sig på mig helt... tror jag inte i alla fall. Håller alltid en fasad uppe... kan inte riva ner den för då.... ja då vet jag inte vad som händer! Det är väl just det. Jag måste ha KONTROLLEN.

Bläää.

Ska nog krypa ner under en filt, dricka mitt goda gröna té och läsa klart den där boken jag började på i december... behöver besöka en annan värld och glömma min egen för en stund.

//E


Kommentarer
Mikaela

Jag brukar känna precis lika dant...du är inte ensam =)

2009-03-13 @ 13:38:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0