Alltså, så typiskt mig...

Nu är jag hemma från jobbet. Är helt uppe i varv och har tusen saker i huvudet! Precis när jag kommer från torget på min cykel och ska svänga in på Mellangatan så skriker 2 personer i en blå bil "Emilia!" Jag tänker att det är nån annan de skriker på. Men sen hör jag igen! "Emilia!!" Jag bara vänder mig om och tittar på dom, försöker se vilka det är....men jag ser inte det haha... jag hälsade så klart, men jag vet fortfarande inte vilka jag hälsade på!!! Är det någon av mina läsare månntro? Det är så typiskt mig i alla fall, jag är helt i min egen värld och ser inte vilka människor jag möter. Händer mig väldigt ofta! Kan möta en person på stan och den tittar på mig och hälsar och jag kanske till och med tittar på personen men jag kopplar inte förren efter ett tag vem det är.... FÖRLÅT alla jag har utsatt för det här. Jag är inte högfärdig jag är bara lite borta....! Men nu kan jag inte sluta tänka på vilka det var i den där bilen.....

Jag ska äta nått och sitta en stund på balkongen och få lite sol på mig tror jag... behöver varva ner =)

//Emilia- the dreamer


Kommentarer
Matilda

Det var inte jag.. så mycket vet du iaf =)

2009-03-30 @ 19:18:24
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0