the dog issue

Nu är mitt hundvaktsproblem löst. Tack vare Mikaela, min räddande ängel! Får hoppas att det går bra imorgon, jag är ju inte borta länge, så det ska nog gå fint. =)

LÄNGTAR så mycket tills lgh är klar. Är så trött på att vara här ute i skogen utan egen bil, man blir så låst. Har samlat på mig massa ärenden igen som måste göras, så det får bli imorgon när jag är i stan. Får skjuts ut innan Annica ska till jobbet.

Om/när, vi köper hus så ska det vara cykelavstånd in till stan...det har jag i alla fall kommit fram till. Visst, man kan ha 2 bilar med, men ändå skönt att kunna ta en cykeltur och handla lite eller göra andra ärenden.....

Nu kom D hem! Hejhej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0