Snart händer det...

Vill bara säga att min mobil är helt konstig. Har sett att några av er som läser här har försökt skicka sms eller mms men just nu är den bara knäpp.... jag har ju beställt en ny, men den har inte kommit än! Tycker det är dåligt att det tar sån tid, men men, jag får stå ut lite till...! Bara så ni inte tror att jag ignorerar er, jag kan inte ens öppna meddelandena =/

Jaha så fyllde jag år i lördags med =) Fick en kokbok med medelhavsmat, riktigt läcker framsida, av Eve och Henke. Av Elin fick jag ett snyggt somrigt gravidlinne och svarta gravidshorts, perfekt! Av mormor, Gerty och Stig och mina svärföräldrar fick jag pengar =)

Jag ska ha kalas sen när vi flyttat in, blir troligtvis nästa helg. Ska bli kul att bjuda hem familjen m.fl. till vårt nya hem =)

Idag lånade jag bilen på förmiddan och åkte in till Nybban. Lämnade en nyckel till Nybro Golv, de ska göra om vårt badrum med början på måndag, kommer bli kanonfint! Sen köpte jag Nemo-mat, gick till banken och klagade för jag har fortfarande inte fått mitt nya bankkort efter 3 veckor! Dålig stil... Handlade nässpray på apoteket (ja jag är med förkyld) sen hämtade jag posten "hemma" och sist men inte minst använde jag 350 kr av mina födelsedagspengar på Ria second hand =) Köpte ett superfint gammalt "handfat", som ett litet skåp med ett gammalt fint porslinsfat ovanpå. Tänkte jag ha i köket bara för att det var så sjukt snyggt! Bergis från 1800-talet....

Nu ska jag fixa mat, sen blir det kalas hos Daniels kusin..!
//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0