Pengar, i love...

Har haft 9 kr kvar på mitt konto i ett par dagar nu så blev väldigt, jag menar VÄLDIGT glad när jag kikade in på mitt konto och såg att skattepengarna hade kommit. TACK TACK TACK! Välbehövliga.

Sitter ute i K-valla och får inget gjort. Men snart ska jag få låna bilen (När Annica är tillbaka) och åka in till Nybban och uträtta lite ärenden. Får inre stress av att veta att det finns massa att göra och så kan man inte göra det... men nu ska jag fixa lite i alla fall!

Update on the lägenhet:
Stommarna till garderober och köksskåp är grundmålade, skitsnyggt! Men vi ska ju måla dom en gång till med den riktiga färgen. Ikväll blir det nog.... och sen är det ju alla köksluckor och garderobsdörrar kvar med, samma procedur. Dörrarna är färdiga och fint vitmålade plus alla dörrkarmar...

På torsdag blir det lite tapetserat igen. Går sakta framåt, men man ser hur fint det kommer bli nu! Då blir man lite mer taggad =)

Jag känner att jag glömmer skriva viktiga saker och det är tråkigt att jag inte kan lägga in bilder... min mage växer ju som tusan, jag har svårt att böja mig ner nu. Det här är sista veckan jag jobbar, jag blir trött på 10 minuter och helt yr i bollen, så jag ska ta det lugnt nu. Bara fixa med lgh och sen lata mig....

Nu hinner jag inte skriva mer. Måste kolla till hundarna som busar där nere!
//Milla


Kommentarer
Mikaela

Kul att det går frammåt med lgh =) Synd att jag inte kan hjälpa er lite när jag har Liam! Men snart så blir ni färdiga och kan längta och nuta av sommaren innan bebisen kommer =)

2009-06-10 @ 12:27:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0