Hej hopp

Igår var jag hos barnmorskan igen. Tur att hon vet vilken vecka jag är i (även att hon är förvirrad!) för jag har ingen koll nuförtiden... men jag är i v 31! Går in i v. 32 på torsdag.

Nu väger jag 62 kg och magen putar rakt fram, väldigt mycket =) Mindre än 2 månader kvar nu....weeee!!! Läskigt, spännande, skönt, oroligt, roligt, häftigt....jaa, säg någon känsla jag inte känt inför det! Men det kommer säkert bli bra allting. Men ibland kan jag fortfarande tänka, "Jag ? Morsa??".... Men det ska nog gå det med ;)

Jaha, nu sitter jag i ett hus i Västeräng som inte heller är mitt... typiskt. Men väldigt fint och jag känner mig väldigt hemma hehe... Vi har sovit här i 2 nätter, men inatt blir det hem till Nemo i Kristvalla igen.

Igår torkade jag ur alla skåp och garderober och när Danne kom så satte vi upp nästan alla luckor. Ulrik kom och hjälpte till att tapetsera så nu är köket fördigtapetserat med! Yay! Kakel, bänkskiva och teglet kvar i köket, sen tapeter i hallen, och så ska Fidde fixa med elen och SEN kan vi ta mig tusan flytta in! Jaa, lite städning med kanske, men det går fort ;)

Känner mig peppad idag, har fått ny energi känner jag. Härligt!
Att jag blir sådär yr i bollen och mår lite illa och nästan svimmar beror mest på mitt låga blodtryck sa BM igår. Så har jag fortfarande lågt blodvärde med, fattar inte att det inte går upp...  så jag ska helst va i rörelse eller vila. Inte stå i köer eller jaa, bara stå upp...för då blir jag sådär konstig.

Ha en fin dag..! //E


Kommentarer
Annelie

Skönt att du har fått ny energi! Ses på fre!! Puss o kram

2009-06-17 @ 08:09:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0